Serviceundersökning
Hej alla läsare!
Äntligen fredag här kommer ett sista inlägg innan vi går på helg. Idag ska vi skriva om våran undersökning som vi gjorde i höstas om butikernas service i Skövde city. Vi delade upp oss i grupper och frågade personalen i butikerna om deras servicepolicy och hur de bemöter sina kunder? De flesta fick vi samma svar ifrån - det gäller att se kunden och ge personlig service.
Vi avslutade undersökningen med en tävling under shoppinghelgen här i Skövde. Då våran skola Plusgymnasiet stod på torget och marknadsförde våran skola. Våran klass Hotell och turism hade hand om tävlingen där vem som helst, gammal som ung fick rösta på vilken butik som ger bäst service i Skövde City. Varje person fick skriva upp sina kontaktuppgifter och sedan välja den butik de tyckte bäst om. Som pris hade man chans att vinna en frukost för två på Hotell Majoren. Helt otroliga 425 röster fick vi ihop och La Rami blev den vinnande butiken.
![](https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3996822/images/2012/ye_50c1d755e087c3562567f9b5.jpg)
Malin och Emma under shoppinghelgen i vårat tält
Kommentarer
Trackback