Intervju med Emma Bratt
Hej alla våra kära bloggläsare! Här kommer en liten intervju angående service, idag är det Emma Bratt som har fått den stora äran att bli interl.
Varför tycker du att bra service är viktigt?
-Jag tycker att bra service är viktigt för att man får kunder, nya som gamla. Jag tycker även att bra service är när man lyckas överraska kunden på ett bra sätt .
Har du jobbat inom service någongång?
-Ja, jag har praktiserat på bla .cafeer,resturanger och på en leksaksaffär. På caffiterian fick jag ta emot kunder/gäster med ett stort leende, haha jag fick nästan ont i kinderna när jag log så mycket vid kassan. och det gällde samma sak i Leksaks affären, för där satt jag också i kassan.
Vilken är den bästa servicen du någonsin har fått?
- Det var nog när jag var i Thailand och jag var på vårat hotellet. Vart jag än gick så fick jag ett leende av personalen och folk gick runt och frågade ifall allt var bra eller om jag önskade mig något att dricka/äta. Det var verkligen bra service tyckte jag, det märktes också för att jag hade gått upp ungeför 2 kilo när jag kom hem.
Varför tycker du att det skulle vara kul att arbeta inom service?
- För jag älskar att träffa nytt folk och det vore ännu roligare att träffa folk som är ute på semester, dom är oftast glada och uppspelta för sin semester. Men sen finns det folk som är missnöjda och irreterad på små saker, och då tar dom ut det på mig och det kanske kan vara det ända tråkiga med service. Men då är det roligt att kunna hjälpa dom och på det sättet vända deras humör till nöjda och glada.
Kommentarer
Trackback